7. september 2017

Vi går igang med årets siste

.... utleie !

Alle hekker er klippet, og gjort fine:



Ennå har jeg roser som blomstrer flittig i vei:


Det holder vel ennå over 20 grader i bassenget, og de fineste bade lekene er igjen etter en fin sesong:


Velkommen til denne fine gjengen her, hvor fruen i familien skal feire sin 60 årsdag her nede ! Morsomme er, hennes ene datter er en gammel x' kollega av meg, hei Hanne !

Så etter anmodning fra henne, har vi organisert med kokken, at hun skal komme å lage middag, onsdag kveld, og moren hennes vet ingenting !! For da hun skulle bestille via meg, svarte jeg (etter ordre fra datteren) at dessverre, kokken var opptatt.

Bordet dekket:

 

Tenker hun hadde en fin kveld igår, skulle gjerne sett ansiktet hennes da kokken dukket opp med all maten...thiiii


En annen overraskelse, var denne kaken her, som var bestilt av min x'kollega, til sin søster og hennes mann, da de har bryllupsdag idag !


De hadde solsikker som "sin" blomst under sitt bryllup, så hva bedre enn å bestille solsikkekake?


1 kommentar:

Kjersti sa...

Dette måtte da være en perfekt feiring for henne! Virkelig imponerende klipte hekker, må jeg si :-D