28. august 2017

Garn - gave !

Jeg var så heldig, at jeg her om dagen vant 3 nøster med Erle kidsilk fra Sande, fra Tunheim via instagram ! Det kom i posten da jeg var hjemme i Norge, og jeg ble så glad !

Rett på nettsiden til Sande, hvor jeg fant denne oppskriften på en liten poncho.

Så langt har jeg da kommet, og koser meg med strikketøyet. Håper å få litt mer kveldstid, hvor jeg kan få strikket denne ferdig. Er faktisk en julegave.


Sånn skal denne ponchoen se ut, men som dere ser har jeg en nydelig dus grønn farge, eller som den heter på engelsk; Duck egg blue.


2 kommentarer:

ingridtunheim.no sa...

Den ser jo kjempefin ut, Helen. Håper garnet rekker.

Beste hilsen Ingrid på www.ingridtunheim.no

Anonym sa...

Beautiful colour and it looks so soft...looking forward to seeing it finished!!!