31. juli 2017

Søndags lunsj...

...ja, denne sommeren er det mange lunsj treff på gang ! Nok en søndag, nok en lunsj date med fine venner.

Vi skulle møte opp i hver båt, i Capodimonte, og spise på Pepe Nero, som har en fin brygge, men vi endte med å gå over i Riva båten til våre venner:


Fordi den siden vi hadde tenkt å legge oss inn til, traff vi på en sanddyne...og der hadde vi ikke lyst til å bli liggende fast!!

Så vi bakket kjapt, og ga teng til våre venner om å hente oss i sin båt, mens min kjære ankret oss godt opp:


Ble dessverre litt skuffet over min lunsj denne gangen, skulle ha risotto med konge reker oppi, men den var rett og slett for hard for meg. Jeg liker myk ris...men, gadd ikke lage noe greie om det. Ingen fare med lite mat om dagen, jeg må ned i vekt, dog jeg er ikke glad i å legge igjen mat.



Innsjøen Lago De Bolsena har 2 store øyer. Denne gangen skulle vi ta en tur rundt øya Martana. Innsjøen og disse 2 øyene kan du lese mer om her !


Alltid en nytelse å se på denne vakre båten, en Riva aquarama med 2 cadillac motorer, det høres når den starter opp. Først starter en motor opp, så den neste ! Fant ett klipp på youtube, dog ikke akkurat denne båten her, men tilsvarende - hvordan det høres ut !

Båten er en 1967 modell, og du vil helst ikke vite hva den er verdt idag....:)


Igjen, nydelig vær, knall sol og varme...så ett bad eller fler trenger enn !

Ingen kommentarer: