13. juli 2017

Så ble vi 10...

...på Villa Helena, da resten av min kjæres familie kom på sommer ferie besøk, en ukes tid. egentlig har vi kun plass til 9, men da lille Leah er 3 år, kan du ennå sove i barneseng inn på rommet til mamma og pappa'n sin.

Med hele familie samlet, betyr lange lunsjer rundt steinbordet vårt:


Når vi ikke spiser, drar alle mann ut på båttur:


I denne varmen, er lykken vinden som river å håret:




Bading ! Til og med jeg badet......:


Fikk endelig tid til å prøve på kjolen jeg strikker, og fant ut ett par runder til trengtes før den kunne felles av:


Vi har fått kjølskap ombord på denne båten, som p.t. ikke er vår, men lånes av våre engelske venner, da vår snekke er nå vel tilbake i Norge.

Så med iskalde bobler og servere, smaker det ekstra godt:


 Vi fleipet med at dette var vår versjon, av danmarks kjente Hip, hip hurra maleri:


Uken gikk fort unna....og det var faktisk såvidt jeg rakk å gjøre ferdig de få omgangene jeg hadde igjen på den lys rosa kjolen.

Men, nest siste dagen var jeg ferdig, og min lille modell på 3 år var også klar:


Legg merke til at hun hadde (selvsagt) sommer hatt som matchet til:


Uken på Villa Helena, gikk så fort unna, at jeg kan nesten ikke fatter hvor dagene ble av.....?

1 kommentar:

Kjersti sa...

Så søt hun er, og ekstra søt i kjolen! Kjempefin! Koselig å se bilder av den store gjengen :-)