13. juni 2017

Jeg er i Bangkok !

Av alle steder....brått ble jeg med min kjære på en veldig kjapp jobbtur til Asia ! Så raskt ble det bestemt, at vi bestilte hoteller 2 dager før vi ankom. På så kort varsel fikk vi noen fine priser, og flotte rom.

Klar for kveldens middag, og det ble igjen i gult !Fant ut at min favoritt topp fra Missoni passet disse italiensk gule buksene, helt perfetto:


Det første enn gjør i Bangkok, tar manicure, koster så lite, og er så fint. Her er det åpent til kl. 24. Rare er, negl lakken holder seg mange flere dager, enn når enn gjør dette selv?

Selvsagt har jeg gule sandaler....;)

Hva sitter jeg så og ser på, fra mitt hotell vindu i 19 etasje på Royal Orchid Sheraton Hotel ?Vel det så ihvertfall slikt ut da jeg sto opp neste morgen. Heli-plattformenn er til naboen, ett shopping senter:


Da var det å nyte noen veldig få dager her.......jeg får gå meg en tur ut !

Ingen kommentarer: