7. juni 2017

Da ble det onsdag igjen...

Onsdag sa du ?

Se bare hvilken morsom mail jeg fikk forrige onsdag:



Helen,


Som liten var onsdagen ukens høydepunkt. Bladdagen, med nytt Donald og greier.



På mine eldre dager er høydepunktet Bloggdagen. Blodfersk blogg med flotte bilder og morsomme kommentarer. De lyser opp bankhverdagen her i kalde nord.



Fikk lyst til å sende deg et par bilder som viser søskenparet da og nå. Bare for å gi deg litt inspirasjon til fortsatt iherdig blogging! Ha en fin kveld!



S.


Så her er søskenparet vi har jobbet for det siste halvåret. For ett utrolig koselig bildet ! Og da jeg skrollet mailen videre, kom dette bildet opp til denne teksten:


NB! Jeg fant ikke et nyere bilde av K og meg sammen, men har satt inn et fint søskenparbilde som sikkert gjør nytten:


Må jo trekke på smilebåndet, og disse to her - er såvidt jeg har skjønt - blitt rene kjendis søskenparet !!

Vel, kjære søskenparet, som antagelig blir kjent her nede - for å ha den fineste hagen i en middelalderborg, på gamle bymuren ! 

Her kommer onsdagens oppdatering fra redene, ny dør er montert inn til selve eiendommen. Her Ivano in action:




Okey, ikke helt ferdig, mangler noe listing rundt osv...men, wow, dette setter liksom standard for hva man forventer seg når man entrer gjennom denne døren:


Sett fra hagen, må innrømme dette er en staselig dør, og når jeg ser på bildet, ser jeg av vi må ha inn Radu til å beise den eldgamle bjelken over, brått så jeg den så godt...men, det er kanskje bare jeg som gjør? (iflg min kjære, er litt vel for detalj freak)


Ja, med alle leveringer om dagen, blir det ennå mere papp som skal bæres vekk. Hva kom så i denne store papp esken?


Ny dusj dør til Ugleredet og denne gangen i glass:


Fint og praktisk håndtak, den glir lett frem og tilbake....da venter vi bare på å få baderoms skapet. Skulle komme denne uken.....vi venter spent !


1 kommentar:

Karin Rønning sa...

Ser veldig bra ut. Den gamle i plast var IKKE fin..