13. mai 2017

Litt sent ute med ...

...bursdags gaven til min kjæres datter, Pia.

Hun fyller veldig rundt tall iår, hele 40 år faktisk !
På ønskelisten sto det blant annet, en ordentlig veske, men ikke noe fancy merket......hmmmm....den utfordringen ville jeg gjerne ta.

Så da vi var innom Tønsberg her om dagen, gikk vi innom en frittstående veske butikk, syns det er viktig å støtte om slike butikker, ellers blir det bare å finne kjede butikker overalt !!

Georg Martinsen, var vi innom, og der sto vesken til Pia ! Det sto liksom navnet hennes på den, den var enkel, i nydelig skinn kvalitet, ikke noe kjent merke. Den var nordisk design, nærmere bestemt fra et finsk bedrift. Laget  i Finland. Hadde to stropper, begge kunne tas av, rett og slett en veldig praktisk hverdags veske til en travel 40-åring, tenkte jeg.

Her ser du min vakre stedatter, med sin veske, og den falt i smak !! Her prøvd ut med den korte stroppen.

Hvis du lurer på hvorfor hun har en ull hals på seg i mai, vel det er en forsinket strikket hals fra meg. Jeg hadde også funnet gule flip flops fra Havaiansa, med Liberty trykk på inner sålen, selvagt kjøpt i England da jeg var der sist, vet hun har en fin gul bomulls hekle topp som disse vil passe til.


Denne lille pakken her, inneholder en eske med små ark oppi, Pia elsker å skrive lister ser du. Så hva bedre enn å ha pene lysegrønne små ark å skrive på?


Gratulerer så mye med dagen som var Pia, og vi gleder oss til å se deg og dine venninner her nede i august ! Jeg tror særlig pappa'n din, som skal ta med 9 flotte unge damer på båttur ...hi hi hi

Ingen kommentarer: