1. mai 2017

Helgens besøk !

Vi hadde middags gjester denne søndagen, som var !

Disse fine kara her, regner med dere kjenner igjen min kar til venstre i bildet. De 2 andre gutta, er engelske. Hvorav den ene er vår nabo her på landsbygda, og den andre er hans kamerat som vi også kjenner.

De hadde kjørt over fra England, for å sette igjen bil her til når hvor nabo skal bo her i sommer med familien sin.

Alltid veldig hyggelig å være samme med disse gutta, vi kjenner hverandre nå såpass godt over flere år, at de elsker å erte meg/oss (typisk engelsk humor)

Da de ankom, kikket de lengselfullt bort til vårt grill området, og sier:

Hæææ, skal ikke Terje grille pølser til oss?
Nei, svarer han, Helen har laget middag til dere.

Hva ? 
Dette må vi ta bildet av, Helen på kjøkkenet ? Det har vi aldri sett før.

Ja, enn må bare tåle å få høre det, men det sies på en slik morsom måte, at jeg ler meg ihjel !


Takk for besøke David og Dino !

1 kommentar:

Ingvild sa...

...og kokken har større glass enn de andre ser jeg?
Og det er allerede tomt? Hehe..
Håper kokkeleringen ble vellykket ♥