30. mai 2017

Gone tanning !

Husker jeg at jeg så engang på ett skilt, hengt på en butikk dør, som var stengt ! Og denne søndagen, gjorde vi nettopp det vi også, vi dro får å sole oss ...og bade i havet !

Byen vi kjørte til på 10 minutter, heter: Forte dei Marmi !
En kjent, snobbete badeby, som folk fra Milano gjerne reiser til. Her er det kilometer på kilometer med strender, alt er delt opp parseller med betalt solstoler og har hver sin strand bar/restaurant.

Vi valgt litt tilfeldig denne her, som var grønn og blå. Ja, for hver oppdelt parsell har forskjellige farger:




Her kan man få massasje mens enn soler seg, noe kompisen vår fikk:


Får så å få servert drinker til vårt telt og solsenger, her har han laget sitt eget lange rør, så han ikke behøver å reise seg opp engang for å drikke ;) ...og ja, da måtte jeg erte han, måte på slaraffenliv !


To fornøyde karer som har tatt årest første bad i havet ! Ja, vi nøt 31 grader....så varmt var det !


Mandag, var avreise dag - så vi tok en fin biltur innom Tuscany Bay, som ligger rett ved Orbetello by, Maremma, som er da i Toscana provinsen.


Vi kjørte også innom Porto San Stefano, som har en finhavn, og rundt svingen, nok en fin bukt:


Så fin at vi måtte ta bildet andre veien også, for å vise de farge glade husene i åskammen:


Nøt deilig lunsj på Tuscany Bay, min kjære valgte blåskjell:


Kan ikke klage på utsikten.......


Takk til min kjære og E, for nok en morsom, og innholdsrik tur ! Tro hvor vi drar nesten gang.......?

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Fantastisk nydelig Helen ♥
Drømmer meg bort her jeg sitter
Jeg vil også til Italia, helst i går!

Karin Rønning sa...

Åh, hit må jeg dra.. Elsker massasje på stranden og pranzo ute..