18. mai 2017

17 mai hilsner...

...kom tikkende inn igår på mobilen fra familie og venner, dog særlig mange fra min kjære bror, noe jeg satte veldig pris på, takk C.

Han og familien var innom Oslo, for første gang på mange år. De hadde "fri" fra alt som het plikt møter på skolen, da døtrene nå har blitt såpass voksne.

Han sendte meg blant annet dette flotte bildet av min eldste niese, som var på tur i Oslo med sin venninne gjeng, her utenfor Saga kino, Elin er nr 2 fra høyre:


Jente gjengen hadde så gått tur innom Slottsparken, hvor de ble spurt fra Aftenpostens fotograf, om han kunne få ta ett 17 mai bildet ?

De var ikke vonde å be, og hoppet i været, Elin helt til høyre:


Bildet var i Aftenposten idag, og veldig moro å se hvordan en amatør tar bildet og en proff fotograf foreslår vinklingen på bildet.

Så heretter, kommer jeg til å be alle om å hoppe i været !!

Ingen kommentarer: