3. april 2017

Fondsveggen tar form....

...på badet i Haukeredet !

Veldig, veldig spennende å se, syns jeg, og jeg vet om noen andre som også syns det, nemelig eier. Så her kommer oppdatering på "fondsvegg":



Nå kan du så bli med inn på badet......


....volia ett stykk, lekker fondsvegg (nesten) ferdig, wc kommer til høyre her, og til venstre blir vaskemaskin, dette blir så stilig !

NB: Bildet gjengir ikke riktig på farge på gulvet og den lyse veggen, som egentlig har helt lik farge, men er shiny på vegg, og matt på gulvet:



Fine detaljer rundt vinduet:
 

Ja, så har det begynt å ta form til ett sikringsskap, på samme vegg som peisen:


Etter fotoseansen, gikk vi en fin liten tur nedom stranden, før vi gikk den litt tyngre veien opp til Castello'n igjen, og hvem kommer så kjørende mot oss...i sin Volkswagen pick up.....?



Joda, det var noe kjent...det var Rudolfo, snekker'n ! Bremser og ut av vinduet sier:

Jeg har akkurat vært nedom hos deg, men der var det ingen idag ?

Ehh, hadde vi en avtale tro? 

Neida, jeg bare tenkte du var der.... (ja, de tror vel prosjekt lederen bor der nede...hahaha)

Men, jeg er på vei tilbake nå, så bare parker du, så møtes vi der om 5 minutter.

Snekker'n ville ta kontroll mål igjen av luken til (vin) kjelleren, for nå er han igang med å lage den !
Og bildet viser min kjære som må humre for seg selv, og skjønner nå hvorfor ingen gidder å ringe først før de stikker innom, man enten går på hverandre, sees på samme bar, eller kjører jo bare forbi den enn skulle innom. Er små forhold her, ja......

Jeg hadde nesten lik opplevelse idag, tenkte jeg må innom skredderen min idag, og hvem møter jeg i lyskrysset (er kun ett lyskryss i byen) joda, skredderen min.
Fikk avtalt at jeg skal dit ikveld kl. 19.00, så joda, jeg trenger heller ikke ringe, for å lage avtale med noen her....:)


1 kommentar:

Bente sa...

Nå har jeg oppdatert meg med de siste blogginnleggene dine. Det har skjedd mye i Italia mens dere var hjemme i Norge. Det skjer vel egentlig mye på Tjøme også vil jeg tro. Regner med det blir familiepåske som vanlig hos dere. Vi drar til sjøbua, familien kommer i palmehelgen. Både E og G jobber mandag til onsdag i påskeuken. Skjærtorsdag kommer "danskebesøk" til oss. Og så vil jeg ha sol!