19. mars 2017

Shopping - finn.no !

Da er jeg igang med en ny periode av å følge med på finn.no. Denne gangen som kjøper.
Så hva kjøper jeg?
Vel jeg har ett lite anneks som skal møbleres....

Så da ser garasjen vår ut sånn om dagen:


Funnet en blå sofa, som var fargen jeg ville ha, og ikke så bred, denne er 1.90 cm, så skal passe akkurat inn, mellom 2 dører i allrommet.

Super søte, rustikke nattbord, ganske nette, da jeg har trangt fra sengen mot veggen....disse var knappe 39 cm i bredde, fikk begge for kr. 400,-:


Litt glam tak lampe tenker jeg i voksen soverommet, og fant denne til kr. 200,- hentet på Nøtterøy:




Har også kjøpt stor knaggrekke, og tallerken hylle begge fra Home and Cottage, men pent brukt og langt rimeligere enn i butikk. De er begravet i garasjen så da jeg tittet inn, fant jeg dem ikke hahahaha

Men, selvsagt alt kan ikke kjøpes via finn.no, det er gjerne de litt større tingene, men en fin blå stripet fillery kjøpte jeg her om dagen også fra Home and Cottage:


Nye dyner og puter, fra Kid, som gudskjelov hadde salg på dette.....


Greit å ha fått litt på plass, og som du ser farge skalaen blir nok, blått, hvitt, lin farger......;)

Ingen kommentarer: