29. desember 2016

...neste stopp......

INNSBRUCK !

En av mine favoritter, og vi stopper alltid her når vi kjører Italia - Norge og vis versa:



Her var det kaldere enn i Tyskland, vi ankom til ca +2 grader på ettermiddagen ! Brrr.....men, ikke noe snø.

Vi hadde middag, som vi pleier, hos restauranten til Adler. Der har de såååå god wienersnitzel, noe jeg ellers sjelden spiser.

Neste morgen var det tidlig på'n, vi skulle kjøre ut fra Innsbruck kl. 10.00 - men, før det skulle jeg innom her:


Salg på mitt favoritt undertøys merke, ja da ble det med 2 nye sett til Italia !! Og jeg satt i bilen 10.00 - og da var det kun Bolsena som ventet oss. Turen gikk radig nedover i fint vær, vi ankom Bolsena ca. 16 - og fikk med oss en nydelig solnedgang !

Da var det bare å gjøre klar til Eriks ankomst neste morgen, så min kjære var oppom Falkeredet for å sette på varmen hos han også.

1 kommentar:

Anonym sa...

I remember Innsbruck...stayed for a week not far from there.
The sales were early I must say...but lucky for you!