15. november 2016

Vi stakk innom Lillehammer...

... p åvei hjem, men før det, startet dagen med gutta's film morgen ! Avtalt kvelden i forveien at kl. 0800 startet James Bond, damer ingen adgang.....:


Jeg fant min nye bil slik på morningen, tilfelle jeg ikke skulle se den, fikk jeg navnet skrevet på - da det i løpet av natten hadde dalt ned litt snø.....:


Vi tok en liten kjøretur til Gaiastova, og Pellestova. Mange som skulle på skitur denne søndagen:


Det skulle ikke vi. Derimot en liten stopp innom Lillehammer by, på vår vei hjem til Tjøme:


Måtte jo trekke på smilebåndet da jeg så denne statuen her:



.... og denne morsomme teksten hang i vinduet til skobutikken, som jeg gjerne skulle ha kikket innom, men ble med vindus shopping da alt var stengt på en søndag, og godt var det syntes min mann, da sparte vi nok mange penger mente han:


Takk for fin helg M, vi kommer gjerne igjen, så flott som du har fått det til her :)

Ingen kommentarer: