20. oktober 2016

Siste levering...

.... til Falkeredet - kom igår !

Vi tok en fin morgentur rundt i Bolsena by, og hadde vært nedom havna, min kjære skulle flytte på hvasser snekka si, fordi den skulle hentes denne ettermiddagen og skulle på land.

Vi gikk derfor opp fra havna, promenade gaten, og midtveis ser vi faktisk en liten lastebil fra nettopp møbel leverandøren vår, Nardini ! Merkelig sammentreff tenkte vi, og stoppet opp og kikket inni bak. Var ikke tvil, innerst der sto det som nok var to kjøkkenskap, som skulle til oss.

Hmm...hvor var det de nå leverte da tro?
Min kjære gikk innover en liten stikkvei, kikket hvor husdøren sto åpen og hvem kommer akkurat ut døren da, enn Antonella Puri (eier av Trattoria del Moro) erre mulig? Det er tross 4.500 innbyggere i denne lille byen, men idag leverte Nardini akkurat til henne, som vi kjenner !?

Ihvertfall, fikk min kjære bekreftet av de skulle rett opp til Castello'n etterpå og til oss.

Så her er gutta i full sving:



Lister tilpasses på stedet:


Volia - ferdig, og her fikk man litt mer oppbevaringsplass og ikke minst, avsetningsplass.

Jeg har foreslått at den lages et kontakt uttakk ved lys bryteren - tenker det er ganske naturlig at man legger fra seg mobil, iPad m.m. til lading her.


Da var det kun en liten jobb igjen...og den skal gjøres på tak terrassen....startet opp idag, så tro om det blir ferdig før vi drar tirsdag neste uke?

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

For en flott benk. Jeg liker godt slike små sjenker.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så smart det var! Flott med alt som kan tilpasses! Ønsker dere en fin helg! Klem Cathrine :-)