2. september 2016

V.I.P.

Som står for; Very important person !

Noe min kjære mann, brått var blitt utnevnt til...hvordan skjedde det, tenker du kanskje?

Vel, vi fløy hjem torsdag 1 september med SAS, og satt godt til rette på våre plasser, da  purser kom bort til oss og spør om min mann er den han er? Joda, han bekreftet det var han.

Du skjønner jeg har fått opp en varsel på deg? Sier purseren.
Hva da sier min mann, litt undrende?
Du er oppført som VIP?
Min mann stirrer forbløffet på han, mens han forsiktig sier, jeg er neppe noen kjent VIP.

Kanskje du kjenner noen i SAS, da sier purseren...
Ehhh, nei det gjør jeg ikke, men har gullkort og flyr mye så opptjent mye poeng, har det noe å si?

Det ante ikke purseren noe om, og sier bare han får følge prosedyren, som er å ført tilby:
Champagne?

Og ellers alt vi spiste og drakk fikk vi gratis - ja, det var en av de morsomte flyturene vi har hatt på en stund....satt jo smilte fra øre til øre og holdt på å le oss ihjel :)

Forrige uke ble han forvekslet med Mister Rodriquez, og nå var han blitt VIP, skal si han ble sjarmert!

Me like SAS !

Ingen kommentarer: