14. september 2016

Tur til Oslo...

.... hadde jeg 7 september, hvor jeg møtte opp med min kjære venninne M, middag ble spist på Skøyen faktisk, hadde ikke vært der på mange år, så moro å se hvordan det hadde utviklet seg der.

Så en utrolig hyggelig helg med besøk av mine tantebarn, helgen 9-10 september. De tok faktisk toget alene fra Sandvika til Tønsberg - ALENE - for første gang ! Morsomt det for dem. Vi var så "utpå by'n" den kvelden, med middag på Brygga, Havariet, etterfulgt av sen kino forestilling ! Deilig at de har blitt så store at enn slipper unna MacDonalds.....
Yngste mann, spurte rett ut:

Kan jeg bestille det dyreste på menyen tante?

Ja, det kan du.

Da blir det pepperbiff !!

Kan jo ikke annet enn å le.....

De sov over, og neste morgen var det bare å flette hår, først meg, så fikk lillesøster sitt flettet også:



Starten på uke 37, var igjen tur inn til Oslo, denne gangen Aker brygge, hvor kongeskipet lå til kai:


Nydeligste høstværet, og jeg hadde denne dagen lunsj treff med søteste Liv. Først var det å vandre rundt på Aker Brygge, alltid moro det, og særlig når det var første gangen i "sommer"...vel føltes nesten sånn, da vi til og med så en kar som badet denne flotte tirsdagen 13 september.

Fargerikt dekorert her av Pushwagner, hvis ikke jeg tar feil...


Fine dager har det så langt vært i Norge, og selvsagt har vi ett prosjekt på gang her i Norge også.... mer om det i neste innlegg.

Ingen kommentarer: