3. september 2016

K O N F I R M A S J O N !

Av mitt eldste tantebarn, skulle vi ha vært på lørdag 3 september....men vi rakk ikke frem til kirken, uheldigvis....og alt pågrunn av noe vann, som ikke ble helt på der det skulle vært helt på...men, helt på der man heller på olje, og nei det var ikke jeg som gjorde denne fadasen.

Ihvertfall vi kjørte inn til Tønsberg, fikk avtalt med Viking hvor bilen min ble levert og husk det er lørdag, og da åpner ikke noe her i Tønsberg før kl. 10.00.

Vi måtte få leiebil.....


...og var så heldig, at den ble levert til oss slik, mens min kjære står å ser på, og kan ennå ikke skjønne hvordan han kunne ta feil av det store lokket oppi motoren, som har bildet av en oljekanne på seg, sånn Alladin aktig oljelampe nesten, og det står med tekst....bla bla bla oil.....han kan også engelsk...og jeg var like undrende og sinna, og ikke minst utrolig lei meg, for at jeg ikke rakk kirken.


Vi rakk ihvertfall festen, og takk og lov for det, da jeg skulle holde tale.


Selskapet ble holdt her:


Stolt tante med fineste Elin på 15 år:


Hennes lille søster til venstre i bildet, skal sies hun har høye hæler på, og til høyre kusinen deres:


Min lillebror, med hele sin fine familie:



Deilig koldtbord, som jeg syns passer bra til lunch-brunch:


Gjett om jeg ble glad da jeg så dette kakebordet her, ja fikk smakt på 3 kaker, men var flink og tok veldig små stykker, den lekre ostekaken har min svigerinne bakt, og den var min favoritt:


Min bror, pappa'n holdt også en tale, mens fine bilder av konfirmanten gikk i bakgrunnen:


Dette var så hyggelig og jeg var glad jeg fikk med meg festen, talen gikk fint, og jeg fikk Elin til å smile og le ;)

Da var det bare å kjøre min kjære til hans kompis, de skulle reise neste dag på guttetur, til Amalfi kysten...mens, jeg skulle være gressenke en liten uke, bare fikse med levering av leiebil og henting av min bil osv osv....så blir det bra....rart hvordan det alltid skjer "ulykker" når min mann alltid er på reisefot? Han slipper lett unna gitt ;)


Ingen kommentarer: