18. august 2016

Stemningsrapport fra Bolsena by..en kveld i august !

Igår kveld tok vi oss en kveldstur, før solen gikk ned. Da er det så deilig temperatur, etter en varm sommerdag.

Det er mye folk i byen nå, italienerne har sin fellesferie i august mnd. I tillegg er det alle turister, jeg hører det blir snakket tysk, hollandsk, engelsk, fransk og til og med spansk !


Det spilles strand volleyball, og ungdommene koser seg på stranden:


Vi nøt en kvelds drink ved favoritt restauranten vår:


Hørte på så fin musikk denne kvelden, spilt av disse to flinke gutta her:




Ikke bare jeg som tar bilder, denne fine kvelden:


Jeg føler sommeren nå går mot slutten, til og med her i Italia. Når august er over, starter gjerne det jeg kaller for "norsk sommer vær" - og det ser jeg også frem til, dog september skal jeg være i Norge. og da er det vel høst der?

Ingen kommentarer: