1. august 2016

Min kjære imponerer !!

Vi fikk fra italienske karer, som har ansvaret for svømmebassenget vårt, en hel haug med trøfler i helgen !!

Det er hobbyen til den ene av gutta, å gå på trøffel jakt !

Ikke ante jeg at det fantes trøfler i området hvor vi holder til ?
Og ikke fikk vi vite hvor det var heller, en dyp bevart hemmelighet fikk vi vite ;)))

Så da var det å finne ut hvordan tilbereder man så trøfler?

Min kjære vet råd, han bare stakk innom kokken på vår favoritt restaurant her i Bolsena, Trattoria del Moro, og fikk oppskrift !

Og her ser dere resultatet:


Det vi kaller på norsk, båndspaggeti fersk selvsagt, så den kokes 1-2 minutter, litt sopp og 2-3 trøfler.

Volia - det smakte så godt, så dette skal han få lage en annen gang også.

3 kommentarer:

Bente sa...

Ser der han kan lage mat også. T kan det meste. Tror ikke jeg har smakt trøfler noen gang.

fruentimmeret sa...

Wow, må si at T imponerer. Så veldig godt ut. (selv om jeg aldri har smakt trøfler, tror jeg ihvertfall)

Nyt bursdagsturen.

Klem

Anonym sa...

I must say I am impressed...looks delicious also!!!