3. august 2016

Feiring av bryllupsdag og....

.... min bursdag !

Men, først skal være først, markering av vår 17 års bryllupsdag, den 31 juli.

Jeg hadde bestilt rom her for lenge siden, da jeg ifjor var for sent ute, og ikke noe ledig grunnet italienske fellesferien i august mnd. Så iår hadde jeg vært tidlig ute.

Vi bor på ett familie drevet hotell, som ligger rett og slett på stranden. Kun 3 stjerner, så ikke den flotteste standarden her, men flotteste beliggenheten og utsikt:


Vi hadde en liten leilighet, med tilhørende private balkong, herfra hørtes bølgene og en deilig bris:


Middag ble denne dagen inntatt her, på hotellets restaurant:




Neste morgen var det min bursdag, og vi startet dagen med å ta en liten ferge over til byen...


Orbetello:



Hvor vi tok en lite morgen kaffe og jeg fikk kikket litt på butikker......


...og endte opp med denne morsomme strand toppen, i sommerfargen nr 1 - GUL:


Dagen var ennå ikke omme, vi skulle videre på utflukt.....men, det får bli neste innlegg:

1 kommentar:

Kjersti sa...

For en flott markering av både kjærligheten og deg! Nydelige omgivelser. Dette fortjente dere! :)