20. juli 2016

Nye sandaler !



Det kjøpte jeg meg om dagen.

Vi dro på utflukt til Valdchiana Outlet, da min kjære skulle ha seg ett nytt jobb antrekk, og da til sommers bruk, altså helst i bomull og tynt og behagelig. Han fant det og jeg fant sandaler !

Har hatt lyst på ett nytt par blå sandaler, men vært vanskelig gå finne, så da jeg fant disse, var det jo bare å kjøpe de med. Her innvies de, sammen med favoritt blå shopping bagen min, og blå hvit bluse, og hvitt skjørt er ett "må ha plagg" sommerstid, ....joda...er ennå helt hekta på blått !

Det jeg gjerne skulle funnet meg, er en hvit sommer kjole, og da helst i lin.....men, det har jeg ikke greid å finne her ennå..?

PS.....ser du nøye etter, har jeg til og med blå negllakk på tærne.....selvsagt fra KIKO ! 

2 kommentarer:

Ingvild B sa...

Blått er flott vakre Helen =)

Elisabeth sa...

Sommerlig og fresh er du. Liker fargen og stilen på sanadalene. Håper de er gode i bruk også ;)