8. juli 2016

Fredags pizza...

...jeg er glad i å ha pizza på fredagskvelden, noe min kjære vet veldig godt. Så fredag som var, ble jeg invitert med ut hit:


Vi kaller denne restauranten for, "bakgatene til Napoli" - fordi uteserveringen, sommerstid, er nettopp ute i gaten - og den er trang, og jeg innbiller meg det er sånn det ser ut i bakgatene i Napoli (dog jeg ikke har vært der ... ennå...)

Morsomme er, når beboerne som bor inni her kommer kjørende forbi i sine små biler. Da stopper kelnerne opp til bilen har passert:


Typisk italiensk pizza er jeg veldig glad i, den med tynn bunn. Min kjære valgte faktisk kjøtt denne kvelden, og da ble det en halv karaffel med husets rødvin:


Vi satt da og planla ukens besøk, mandag kommer nemelig min venninne M ned med familien sin. Så da skal båttur og mer planlegges til deres ankomst, og jeg gleder meg, masse:


Selvsagt står det på ønskelisten deres også, en middag her ...i "bakgatene til Napoli" - 
for vi husker jo ikke hva stedet her heter ? Hahaha 
Det er farlig å døpe om med egne navn, da blir det navnet hengende.

Ingen kommentarer: