9. juni 2016

Vertinnegave !

Vi flyttet opp til Villa'n vår her på onsdag, samtidig fikk vi besøk av venner, som vi har invitert ned hit.

Se bare her hvilken fin gave jeg/vi har fått :


Tipper B hadde lest på bloggen min, at jeg drømte om flere rosebusker i hagen min !

Plassen var alt tenkt ut for mine nye roser. Enden på kjøkken hagen min, har jeg to roser idag. Opprinnelig hadde jeg 4 roser her, men en kald vinter tok liv av de to i midten her:


Heldig meg, fikk ikke bare roser, men på kjøpet var også å få de plantet på plass av snilleste F.


Kikket på de senest idag, og de første gul/røde spettet, har begynte å åpne seg. Spent på den andre rosen, der ser man ikke helt om de vil bli lys gule eller kremhvite? Kikker hver dag i spenning.

Tusen takk til dere, B og F, så snille dere er :))

1 kommentar:

Anonym sa...

The garden looks beautiful!!I hope the roses will bloom!