1. juni 2016

Mai collagen min ...

...ble seende slik ut:


Liten oppsummering:

Bedt bort til middag til Anna og Sandro. Bedt bort til 17 mai feiring.
Valmue blomstring på gang.
Rosene startet sin blomstring i min italienske hage.
Strikket ferdig sjalet mitt, en julegave.
Åpnet opp poolen, og hadde årets første utleie uke.
Falkeredet fikk nye bjelker levert og lagt, samt vindeltrappen ble montert.
Det hele ble avsluttet med vakre fesivitasen, Corpus Domini.
ooops, må ikke glemme, jeg opplevde mitt første jordskjelv, ever !

3 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Innholdsrik mai måned kan man trygt si.
Her opplever vi jo full sommer med temperaturer rundt 30 grader.
I varmeste laget for meg, men nyter dager med lite klær og deilige formiddager før det blir for varmt.
Strikker i rosa bomullsgarn i dag og det er så lekkert!
Gleder meg til å vise fram. Takk for fine ord i bloggen :)

fruentimmeret sa...

Det jordskjelvet vil man helst ikke oppleve. La oss håpe moder jord har lagt seg i dvale for de neste 100 år.

Anonym sa...

Looks like you had a rather busy month! Lovely pictures!