20. juni 2016

Blåmandag !

Dagen startet hos tannlegen kl. 08.30 i Montefiascone.
Er hun hos tannlegen igjen, tenker kanskje du?
Ja, tro det eller ei, fredag kveld knakk jeg bakerste jeksel, etter ett ublidt møte med en nøtt !
Er det mulig? Lærer jeg aldri?
Men, nå er planen klar, jeg skal aldri, aldri og aldri spise nøtter igjen i mitt liv !
Jeg lover på tro og ære, at det MÅ jeg slutte med, gamle tenner fylt med amalgam tåler det rett og slett ikke lenger.

Vel hjemme igjen, var det så koselig å få sms fra min venninne Tove, som besøkte oss i helgen, sammen med sin mann, da de er på biltur rundt i Ialia.

De overlesset oss med deilige prosecco flasker m.m. jeg følte meg rett og slett helt bortskjemt (deilig følelse det)  Tove vet det er min favoritt - og gir også meg skylden, for at hun også elsker italienske bobler, og ikke franske...haha




Jeg kikket innom reisebloggen til Toves mann, Kjetil kan sees her - og fant de nydeligste bilder !

Blant annet dette hvor vi satt lørdag kveld og spiste middag. Det er jo fra Villa Helena - så det måtte jeg jo rappe og vise her:



Tusen takk for koselig besøk, så sees vi igjen til høsten, men da i Oslo, vennen :)

1 kommentar:

fruentimmeret sa...

Jeg håper tannlegebesøket gjorde susen og at du nå både kan prate og spise igjen.
Det var supertrivelig å være tilbake på vakre Villa Helena. Vi storkoste oss i deres selskap. Herlig med slike kvelder hvor skravla går og latteren sitter løst. Som Kjetil også nevner på sin reiseblogg, er vi mektig imponert av hva dere har fått til.
Så nok en gang vil vi takke for oss for denne gang.
Klem fra meg.