13. juni 2016

40-årslag !

Hvor vi hadde planen klar, vi skulle "kuppe" bursdags sangen, og det helst før noen andre fikk ideen ! Kjente jeg hadde litt sommerfugler i magen, særlig da jeg så hvor mange mennesker det etterhvert ble. Da alle hadde ankommet, var det vel ca. 45 - 50.

Kjapt så jeg at det var lurt å stå på balkongen her, så jeg fikk alles oppmerksomhet. Skal sies, dette er ikke noe jeg vanligvis gjør, men jeg hadde fått en ide på 17-mai. Etter feiring hos Remi og Remi, var vi blitt bedt bort til kaffe og kake, hos ett annet norsk par.

Det var da ideen kom...... jeg sier altså her noe sånn som:

Vi tenkte vi nå skulle, bukke, nikke, neie for Remi....
da tror jeg alle skjønner hva vi skal synge.
 Jeg spurte blomsterfinn om han kunne vært her idag, som forsanger, 
men han var opptatt på annet hold. 
Men, jeg fikk tak i en "look-a-like" via Manpower, og han var så billig ...


.....kjære alle sammen, hils på Per:


Da Per kom ned trappen, braket latteren løs !

Takk og lov at konen hans hadde greid å finne røde briller, og ikke minst skjerf, samt lånt sønnens Hawaii skjorte !

Han ligner på Finn Scjøll, ikke sant?

Så sier han noe så morsomt,
at jeg pleier jo alltid å ha med meg blomster, så har med denne lille greia her til deg,
og dro opp fra en bærepose, minste rosebusken du kan finne...hahaha....det var hysterisk morsomt:


Da kommer ett lite bilde ras fra morsomste festen, jeg har vært med på lenge:








Jubilanten selv, som skjærer opp porchetta:



Hvorfor seg jeg så blid ut? Fordi jeg drikker vann, helt sant - jeg var sjåfør denne kvelden:


Det ble smell og konfetti sene nattetimen:



Utpå kvelden, ble Per bedt om å ta på "kostymet" sitt igjen, for her var det en dame, som ville bli fotografert med "blomsterfinn" da hennes mor er stor fan...tro om hun greide å lure moren sin?


Moro var det, og mye god mat, fine og ikke minst morsomme taler, og en bildet fremvisning, hvor alle hadde i hemmelighet sendt inn morsomme bilder de hadde av Remi, jeg lo altså så mye den kvelden !

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ha ha ha… så ut til å være et livlig 40 årslag. Herlig :)
Og du, lekker kjole du hadde på deg. Kledde deg :)

Fru Tunheim sa...

Ser ut som dem kjekkeste festen med flotte gjester😊

Kjersti sa...

Du tar deg strålende ut, Helen! Og ser virkelig ut til å være i ditt ess som "forsanger", selv om du var sjåfør! Bra innsats :)
Og sprekt av gjestene deres å bli med på fest uten å kjenne noen andre enn T og deg - det vet jeg ikke om jeg hadde gjort.

Anonym sa...

Looks like you all had a wonderful time!!!