24. mai 2016

Vår rengjøring på gang !

Villa Helena:


Alle hekker, ble klippet forrige uke:


Akkurat ferdig, så kom det en regnskur:


Til og med vasking av "boksen" her, full av basseng pumpene:


Mine flinke vaskedamer, tok vindusvask, og hjalp ellers til med innvendig rengjøring, tok ialt 8 timer x 2 damer, pluss meg som ryddet, og fikset opp senger og håndkler, pyntet osv:


Men, best liker jeg vel å holde på uti hagen, her ferdig luket rosebedet mitt, ser du nøye etter, kan gladiolene mine skimtes, de er på vei opp i enden av bedet her;


Jøss, hvor ble så mannen min av, tro?


Han høytrykk spyler rundt hele Villa'n, joda hele "teamet" vårt i full gang.....


....så var vi klare, til og ta imot våre aller første gjester for i år:


Tror det var så perfekt vi kunne få det til, og til og med været var på vår side, denne lørdagen:


Husker jeg nevnte en ny seng var innkjøpt ?
 Liten smug titt her, rakk faktisk ikke å ta flere bilder, men det kommer:


I år har også denne etasjeovnen fått litt stell, så den ser riktig så fin ut nå:


Tilfelle du lurte, ja den er veldig, veldig gammel, slutten av 1800-tallet...kjøpt i Sjåk. Kom ned til Villa Helena, i en container sammen med masse annet vi fylte Villa'n med i 2006.

Så da gjenstår det og få tatt noen nye oppdatert bilder igjen, av hagen og noen innvendig....må få oppdatert Villa Helenas nettside: www.villahelena.com



1 kommentar:

Kjersti sa...

Så flinke dere er! Lykke til med oppstart av sesongen. Det nærmer seg jo raskt at noen jeg kjenner godt skal komme til deg, det blir stas for dem.
Og prinsesserommet ser så nydelig ut, gleder meg til å se flere bilder! :)