12. mai 2016

Ny trend ?

Hva en gammel, rusten sykkel kan brukes til ! Det har dukket opp her omkring ser jeg. Denne dukket opp i helgen som var, i Castello'n, like ved der jeg bor nå:



Så på min daglig tur, som idag gikk langs innsjøen, Lago De Bolsena, så jeg det var blitt pyntet så fint opp utenfor denne restauranten, Casa Patrizia.

Vet det er en dame som eier og driver her, samt at hun har en veldig kreativ søster, som jeg følger på instagram, så jeg tror de to har kokkelert dette morsomme her, fylt i en båt:


Ser du litt nærmere etter, ja så er det oppi båten plassert en sykkel ! Ja, da så du denne trenden først i Bolsena, si fra hvis den dukker opp der du bor ;)


Samt disse høyreiste, flotte greiene her - så delikate i hvitt og blomstene oppi:


Ble riktig så glad av alt dette morsomme jeg så på min tur, men nei det kommer ingen sykkel-utstilling på Villa Helena det kan jeg love deg !! Men, artig å se.

4 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ja det er en artig variant som jeg ikke kunne hatt hos meg selv.

Monica Gullesen Hansen sa...

Pynte en sykkel er ikke helt min stil nei, men de søylene/urnene var nydelige. Fungerer absolutt ikke med alle våre lykkelige haler. Men kunne godt hatt en sånn i ett hjørne ja. #elsk.
God helg til dere.

Anonym sa...

I think it is unusual but fun with the decorated bikes, they look lovely with all the flowers!!! Good idea, but it might not appeal to everybody...?

Ingvild B sa...

Nydelig!
Har sett gamle sykkler med blomster her også
Dog ikke rustne, men malt i glade farger =)