29. april 2016

Ny seng monteres.....

....på Villa Helena.

Vi bytter ut denne sengen her, som er på rommet jeg kaller for prinsesse rommet ! Rommet har en takhøyde på ca 4,5 meter. Har alltid drømt om å ha en prinsesse seng her.


Akkurat nå ser det slik ut nå.......


Mens mannen monterer sammen puslespillet.........viste seg at sengen var noe mer kremfarget enn jeg trodde, da denne ikke var utstilt i butikken vi besøkte i Perugia.



Ja, for det er denne jeg har kjøpt via Maison de Monde, og er for meg en drøm av en prinsesse seng og på nettsiden var den veldig hvit syntes jeg !

Ny madrass er bestilt her i Bolsena, og den skal leveres imorgen kl. 11.....og imorgen kveld skal jeg hente blonde gardiner som har blitt sydd opp.

Bildet hentet fra Maison du Mondes nettside.

Veldig spent på å få det helt ferdig, tror dette blir bra - og rommet får ett noe annet uttrykk enn tidligere.

Gardinene som er på de to små vinduene byttes ut med rullegardiner som skal blendet ut sol lyset. Ellers beholder jeg de hvite møblene som er der alt. Blir moro å re sengen opp, bare alt kommer på plass....med andre ord, kommer nok en liten fortsettelse - til da: God helg !

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Blir spennende å se det ferdige resultatet. Litt dumt at fargen ikke var som planlagt, men bare man blir fornøyd til slutt er det bra.

Fin lørdag til dere.

Kjersti sa...

Sukk, nå bli jo prinsesserommet enda mer prinsessete! :D