9. april 2016

Møbel leveranse !

Endelig skulle kjøkkenet til Falkeredet komme, onsdag 6 april, dagen før vi dro hjem til Norge ! Så det var bra timing.

Klart dette er ikke det mest ideelle stedet å levere varer til...hit men ikke lenger kom varebilden:


De var var gudskjelov 4 mann, som lempet og bar hele alt opp til topp etasjen:


Spennende å pakke opp ! Jeg innrømmer det gjerne, var litt sånn "åpne julegaver på julaften" følelse, som man har som barn. Så moro var dette her, hvor min kjære tar ut kjøkken stolene:



Så satte gutta igang med monteringen:


Ser kanskje enkelt ut ? Men, det er det ikke, da denne veggen er slett ikke rett, men skjev og ujevn som gjør det vanskelig å tilpasse denne benkplaten her:


Men etter uttalige timer, var dette snerten lille kjøkkenet montert, og det var utrolig moro å se det "in real life" etter å ha vært med på tegne dette opp:




Bare for å minne om hvordan dette rommet så ut på visning:



Veggen du ser jeg med rutete fliser er idag revet.....


Joda, det har blitt en stor forandring siden den gang !

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Ja det var store forandringer. Nye møbler er jo spennende å få på plass og lyst og fint blei det. Vi venter også på nye møbler til stuen vår. De skal komme i slutten av mai. Kan nesten ikke vente jeg. I disse tider har vi gått for norskproduserte møbler fra Slettvoll og en dansk skjenk fra Montana. Og jeg har et nytt syprosjekt i tankene. Nye gardiner som skal passe til de nye møblene. Glede, glede..

Anonym sa...

What an ENORMOUS difference!!!It looks so fresh and new and modern!