31. mars 2016

Da ble det 31 mars....oppsummering:

Mars startet med å være dyre mater, på Bed and Breakfast til fine venner, som var på ferie,
da uhellet var ute.

Vår nabo fra den gang vi bodde i Bærum var her, og leide seg inn hos Noel, og vi hadde gjennomgang av Haukeredets oppussings planer..

Prosjekt på Villa Helena; smijern pergolaen ble ferdig, og eføy ble plantet, samt flyttet på druene.

Vi dro på bursdagsfeiring til Sorrento og besøkte min kjæres nye venn, Andrea, innom Amalfi by,
og feiret min kjæres bursdag, 66 år.

Åpnet opp Villa Helena, feiret påske der med alle barn, og barnebarn, hadde stort sett fint vær.

Igjen spist mye god mat og drukket gode viner, med andre ord ikke gått noe ned i vekt.
...og båten er tatt i bruk, etter en lang vinterdvale.

Shoppet noen nytt til vår, sommeren, og det på outlet hvor jeg endelig fant merket
Max Mara, hvilken lykke.


1 kommentar:

Bente sa...

Ler og ser T og hønene. Du så jo vi gikk på noen hører på Skjærhalden også. De gikk frittgående i et inngjerdet område på et vanlig boligfelt. Dagene flyr iveg. Gladere meg til opr er over og jeg vet litt mer om opptrening o.s.v. Da kan vi kanskje få planlegg å reise igjen. Om det blir bil eller fly eller hva vi finner på. God helg .