30. april 2016

Brått ble det 30 april ....

....så hva inneholdt april ?

Hyggelig lunsjer og båtturer med blant annet, engelske venner, David og Michelle
Båttur med firmaet Peishuset, som feiret sitt 25 års jubileum her nede en lang helg.

Magnolia blomstring på Villa Helena, samt hekken bak huset ble klippet.
Bursdags feiring av min eldste niese, Elin, i Norge, da vi var der en liten tur.

Kjapp tur til Villefranche Sur Mer, får å feire min venninnes 45 års dag, 
mange som har bursdag i april !

Min kjære ryddet firmaet sitt, og hybel ble sagt opp.

Endelig fikk han lagt ut annonse på finn.no av Seilskøyta si, som skal selges, noe jeg har ventet 
ca. 9 år på at han skulle gjøre, da den båten ikke brukes lenger.....

Prosjekter, ny seng til Pias rom, og takprosjektet til Falkeredet er igang - hurra!


Med andre ord, en innholdsrik måned, så skal ikke klage ;) 

Tro hva Mai måned venter meg?

3 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Jepp...der var det mye innhold. Håper mai også blir fin, men vi må holde litt igjen nå. Denne tiden går så altfor fort.

Anonym sa...

Lovely pictures!
Enjoy being in Italy...but it looks like you have quite a lot to do there just now! However, I'm sure you will find the time to enjoy your morning coffees in the sunshine!!

Monica Gullesen Hansen sa...

Innholdsrik april for dere.
Nyt det fine været og dagene som blir varmere og varmere.
Her venter vi på våren..