3. mars 2016

Strikkelue !

Til min kjære, som ble strikket over 3 kvelder, da jeg sist var hjemme i Norge;


Fått spørsmål hvor oppskriften var fra ? Igjen, kjøpt via denne damen her - se linken.

 Mannen fikk velge om han ville ha dusk eller ei, og ville ikke ha det ! Så derfor ble denne uten.

Ble litt overrasket over fargen, da jeg bestilte mørk grå, og syns den hellet mer mot brunt, men shit au...mannen viste jo ikke det, han var bare glad han fikk sitt aller første hjemmestrikket plagg av sin fru, etter 20 år sammen....;)

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Flott lue og du er en reiser med pinnene. Det skal bli en stund til jeg skal strikke mer. Blir alltid så misfornøyd da jeg strikker så ujevnt og løst. Må bruke et helt nummer mindre pinner enn oppskriften sier. Ha en fin ettermiddag. Her er snøen i ferd med å forsvinne. Heldigvis.

Anonym sa...

Clever you...very nice indeed!!!

Sylvia sa...

Så fin lue du har strikket til din kjære Helen.
Noen gråfarger går mot brunt. Men det betyr at den er litt varm i fargen, og det er ikke dumt, vet du.
I dag går jeg i den orange genseren min. Er sååååå fornøyd!!! Skulle vel tatt et bilde med den på.......
I morgen er det fredag, og helg igjen. Ikke for meg, for jeg må jobbe!
Klem

Monica Gullesen Hansen sa...

Så flott lue. Jeg har jo designa mange luer denne vinteren og det er så morsomt. Så kjekt å strikke noe det bare er en av... Strikker aldri ullsokker ;) god helg

Kjersti sa...

Så fin, heldige ham! Ekstra koselig med lue som er strikket i kjærlighet :D