8. mars 2016

Gratulerer damer - 8 mars !


Skål damer ;)

5 kommentarer:

Bente sa...

Ha ha. Gratulerer med dagen til deg også. Tenker nok ikke så mye på denne dagen lenger som jeg kanskje burde. Leste at den ble "grunnlagt" helt tilbake i 1909. Spesielt med tanke på kvinners stemmerett.

Fru Tunheim sa...

ha, ha, herlig. Jeg kopierte og delte på Facebook .

Sylvia sa...

Den var helt herlig Helen!!! Jeg elsker tegneserier.
Jeg har brukt dagen i dag sammen med min mor. Vi har strikket ute i solen, for deretter å dra på shopping og cafe.
I kveld har jeg besøkt ei venninne, hvor vi har løst hverdagsproblemer og drukket te.
I det hele tatt, gjort alt det vi kvinner liker å gjøre...iallefall det JEG liker!
Og det er vel det som også Kvinnedagen handler om. Ikke bare likestilling, men å kjenne at man er kvinne, på kvinners vis.
Og i kveld er det måneformørkelse. Passer bra på denne dag, synes jeg.
Klem

Ingvild B sa...

Hahaha... Herlig =)

Anonym sa...

HaHaHa!!!! I love that!!