21. februar 2016

Vår stemning !

Har det blitt her i Bolsena, ja vi er tilbake i Italia igjen. Ankom torsdag ettermiddag, og da til knall sol og blå himmel - helt nyyyydelig vær. Solen virkelig varmer - deilig å kjenne det igjen.

Første jeg gjorde fredagen var å shoppe inn stemorsblomster:



Så startet min lørdag utpå balkongen, som har så flott utsikt over hele Bolsena by og innsjøen, Lago De Bolsena:


Blomsterkassen er da fylt med gule stemorsblomster, og gir meg riktig så fin vår stemning hver gang jeg titter ut av balkongdørene:


Åhhhh, jeg elsker våren, den er så nydelig der den gir hint om alt som kommer til å våkne til livet igjen, og blomster som er i anmarsj, har alt sett tegn til påskeliljene på Villa Helena !

4 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Å ja, det der så herlig ut!

Sylvia sa...

Heisan Helen
Så fint med gule blomster på våren. Ser ut til at den har kommet hos deg i Italia.
Vel, det har den ikke her......enda! Må bare bli ferdig med februar først.
I går parkerte jeg i en diger vanndam, rett utenfor jobben. Og nesten vasset til jobb. Helt forferdelig!!! Og jeg har lånt bil for tiden, helt herlig med bil igjen. Nå kjører jeg rundt på besøk, og kommer meg litt ut. Ellers bruker jeg jo to timer hver dag til å komme meg til og fra jobb. Nå har jeg kortet inn til halvparten. Så deilig :)
Ha en kjempefin uke....den siste i februar.
Klem

Kjersti sa...

Så deilig det ser ut med vårfornemmelser! Må nok vente litt til her - men sola har begynt å varme mot ansiktet så det går rette veien nå!

Anonym sa...

What a beautiful view!!!The flowers look so lovely!
I have daffodils in my back garden now (the small ones that you planted for me) so it will soon be spring!