22. februar 2016

Detaljene kommer.....

... på plass i badet til Falkeredet !!

 Dette holdt vi på med på søndagen som var - med god hjelp av flinkeste elektriker'n vi bruker. Han er så nøye, at vi ba han også gjøre jobben med å få på plass knagger o.l.

Så her holder vi på da, med å tre på blondegardiner, som har blitt renset og strøket hos det lokale renseriet nedi gaten her.


Straks på plass nå. 
(Vil bare få si, nei det er ikke jeg som er enorm stor, men han som er en liten kar, der han strekker seg på tærne;)


Sandra, som driver renseriet kunne fortelle meg, at disse var uten tvil håndlaget, skal innrømme det ante meg, da jeg så sting bakpå som slett ikke var maskin sting.

Det i midten som jo gjør hele gardinen, heter noe spesielt, teknikken altså, men i farten husker jeg jo ikke det...? Anyone?

Fint ble det, og ser du lampen over speilet har kommet på plass, og 2 knagger på servantskapet til håndkler:


Idag blir håndkletørrer levert og settes opp, med andre ord, opp dit igjen med kamera, venter spent en eier i Norge, som ønsker rapport også - til da, ønsker alle en finfin start på vinterferien :)

4 kommentarer:

Kjersti sa...

Så fint med de gardinene! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med sømteknikken, det er ikke min sterke side...
Tipper det ikke er dagligdags for elektrikeren å dandere gardiner sammen med fruen i huset! :D

Bente sa...

Det blir så lekkert. Om teknikken heter noe spesielt i gardinene vet jeg ikke, men det kalles vanligvis mellomverk.

Sylvia sa...

Så gøy å følge med....
Lekre gardiner som passer perfekt. Men jeg vet heller ikke hva denne teknikken heter.
Når jeg skal flytte, skal Sønnen få lov til å hjelpe til med å henge opp lamper og diverse. Og i morgen skal han lage en konto for meg på Finn.no Nå skal jeg snart begynne å kjøpe inn utstyr. Og da skal alt være brukt.

Anonym sa...

What an enormous difference!!! The bathroom looks so lovely and the curtains are beautiful!!!