3. februar 2016

Besøk !

Vi har som tidligere nevnt, fått besøk av min kjæres kamerat her i Castello'n. Første på agendaen, var å få han inn hos David, barberen her - han trengte en hårklipp:


Etterpå bar det rett inn gjennom denne døren her<.


Befaring av Falkeredet !

Ser du tommestokkene som ligger gulvet? De indikerer hvor kjøkken øyen vil bli:


Servant og skap var blitt satt opp mandag, så da var vi nesten i mål:


Hei, hei alle sammen - speilet virker:


Syns dusjen her er rett og slett skikkelig stilig ! Stort, deilig dusjhode, skjevt tak med bjelker, som har blitt behandlet så de skal tåle fukten:


Monterte opp ramme på sengen, så han skulle se hvor mye plass det ellers var på soverommet:


To fornøyde eiere av Falkeredet ! I skrivende stund har kjøkkenet blitt bestilt, kjøkken stoler er kjøpt inn, mangler kjøkken bord, men der har jeg fått en ide, som kara her var enig i ... gjenstår bare å finne bordet med smijerns understell og marmorplate !!

Tenkte det kunne bli fint mot vindeltrappen som kommer, da den og er i smijern.....nei, nå må jeg løpe, lunsj venter oss på Trattoria del Moro !


9 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Så fint som det blir og enig...dusjen ser kjempefin ut.

Bente sa...

Snart helt ferdig jo! Og så fint at de er enige, men de er vel hele tiden de to kameratene. Ha en fin lunch. Så T og E har bestilt tartar.
Nå lengter jeg til Italia!!!,

Sylvia sa...

Så fint det blir Helen!!!
Kan jeg flytte rett inn!????hi hi
Etterhvert må jeg finne meg et sted å bo, og jeg kan jo bo hvor som helst, ikke sant?
Skikkelig lekkert iallefall. Morro å følge med, og gleder meg til å se hvilke møbler dere tar med inn.
Fint bilde av deg i speilet.
Klem

Kjersti sa...

Det blir jo så stilig der! (Som om det er noen overraskelse, når du er med og innreder... he he).

Gøy å se! :)

Elisabeth sa...

Skikkelig kult badet i Falkeredet blir! Husker hvordan det opprinnelig så ut ;( Snakk om ekstrem forvandling.
Syns det hørtes fint ut med smijern/marmor bord. Og slikt er ikke vanskelig å få tak i, i bella Italia?!
Har forøvrig bestilt Italiaferie i slutten av mai. På sykkel! Gleder oss.

Tudeloo cara Helen.

Anonym sa...

What an enormous change...it look so lovely!!!

Jorunns hobbyblogg sa...

Superlekkert
Dere er flinke

Ha en fin lørdag
Jorunn

Ingvild B sa...

Så flott det har blitt =)

ladies hand tattoo sa...

It's wonderful your infos. Thank you very much