24. februar 2016

Alt på plass på badet !

Litt forsinket med håndkletørrer, men idag kom den til Falkeredet !! Og er ferdig montert !!

Jeg var så spent at bilder måtte tas ASAP, dog litt dårlig lys på denne tiden av dagen, men collager er laget, se bare her:




Sikkert vist det før, men jeg syns detaljene med himling her er så artig å se, og du ser det ikke FØR du entrer platået til dusjen:


Ja, hva prøver jeg å vise dere her ? Jo, hvor akkurat det var at dusj kabinett kom på plass, hvis du ser nøye under bjelken? Klaringen er kun noen få centimetere:


Detaljer måtte også tas bilder av, og ja du skjønner hvem som har trumfet gjennom Missoni inspirert håndkler her ? Hahaha..stakkars E ble jaget til Princess butikken hvor jeg hadde funnet disse på nettsiden deres, men jeg satt jo i Italia, og disse måtte jo kjøpes inn straks !


Samt badehåndkler måtte også kjøpes inn, tar seg godt ut da ;)


Til og med fått opp ett bildet, som har blitt ferdig innrammet i Viterbo, og hentet forrige uke:


Da er det absolutt siste bilder fra badet, og jeg kan ikke si annet enn, tommel opp:


Vi er veldig fornøyd med resultatet, det har vært veldig moro å få oppdrag å finne fliser for andre, og alle andre detaljer som har blitt satt på ønskelisten til gutta / eierne, min kjære og hans kamerat.

Mail er sent han med collagene, tenker han har noe å kose seg med ikveld ! Det han ikke vet at snart har jeg klart sengetøyet som må kjøpes i Norge...he he he...og han som bare liker å reise med håndbagasje! Vel, han fikk med håndklene sist han var her og da i håndbagasjen, så litt sengetøy bør vel gå?

Ja, se der har jeg faktisk på meg poncho, strikket selv og nesten ikke brukt? Men, nå passer den bra med en lang ermet t-shorte under !

Neste som skjer, er kjøkkenet, som har blitt lovet rett før påske....som vi vet, er jo ikke det lenge til !!?!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du er bare helt rå, disse bildene er jo bare helt unike,
har du tilsvarende av stu/kjøkk så syntes jeg jo vi lager tilsvarende
helt topp,gleder meg til kjøkken på plass og nye collager,klem E.

Fru Tunheim sa...

Så delikat som badet blei. Nesten ikke til å kjenne igjen og ponchoen, den må du bare bruke mer. Så fin, tommelen opp for den.

Bente sa...

Tommel 👍 for deg Helen. Jeg kan se meg på det badet vettu. Så morsomt å se resultatet fra det vi så sist.
Ser dere har vårvær. Ikke så værst her heller denne uka. G og gutta hennes kommer til Hvaler torsdag ettermiddag og da blir det nok full fart på rorbua.

Monica Gullesen Hansen sa...

Himmelvidd forskjell! Aldeles nydelig.
Ponchoen var rålekker, den må du bruke mer ja.
Godt med noe som varmer rundt omkring.

Sylvia sa...

Så lekkert badet ble. Og så flink du er som har plukket ut de små detaljene!!!
Morro å se før og etter bilder samlet, så ser man virkelig den store forskjellen.
Jeg ser etter leilighet for tiden, og der er det mye rart kan jeg bare fortelle deg. Dyrt er det også, grøss og gru.
Kjempefin i ponsjoen din Helen. Da vet du hva du må ta på deg hver dag fremover ;)
Klem

Elisabeth sa...

Snakk om extreme makeover, Helen. Virkelig både lekkert og kult! Liker spesielt godt mosaikkflisene.

Very well done!

Takk for tips and håndkler. Spørs om jeg ikke må en tur innom Princess ;)

Ha en fin torsdag! Klem

Kjersti sa...

Du kan virkelig være fornøyd, så fint som dette ble! Og så greit å finne Missoni til Princess-pris!