13. januar 2016

Nok en gave...

.... som idag ble brukt. Dette flotte Michael Kors inspirert ullskjerfet, strikket av min bloggvenninne Bente, og fått i bursdagsgave.

Det passer så fint til min lyseblå kåpe, også en bursdagsgave, fra Mamma. Har jo bursdag på sommeren, så da er det moro å kunne bruke gavene mine nå. De passer perfekt til Italia vinteren vi for tiden har.

Sol her idag,  som du skjønner av vasken som henger ute til tørk, for ordens skyld, den er ikke min, men naboen min sin, og lukter så godt:


Jeg har fått mange komplimenter for kåpens farge ! Er kanskje ikke så ofte man har lyseblå vinterkåpe?

Da jeg har så mørkt hår, har jeg sluttet å bruke sort ull kåpe for mange år siden, ble for trist vinterstid syntes jeg. Du da ? Hvilken farge har din favoritt vinterkåpe?

3 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Kjempefint...både skjerf og kåpe. Jeg har strengt tatt bare to gamle vinterkåper. En beige og en rutete grå. Jeg ønsker meg en ny, men finner den ikke og har alltid tenkt at den skal være lyse blå som din. Ellers så har jeg en veldig fin mink, men den er ikke i bruk så mye lenger. Ikke er det så kaldt og jeg føler meg så veldig "dame" når jeg bruker den, men det finnes ikke noe varmere når det er skikkelig kalt og sur vind.

Monica Gullesen Hansen sa...

Nydelig lys blå kåpe du har! Skulle gjerne gått med den.
Min vinterjakke er hvit bunn, men lilla og grønne "blader", så den er det liv i. Selv om jeg er stor kan jeg ikke tenke meg å gjemme meg i mørke klær. Fargerike sjal og luer må til.
Har ei fotsid ullfilt kåpe i koksgrå, men den pyntes alltid med det overnevnte.
Ha en flott kveld videre.

Anonym sa...

The scarf looks beautiful with your coat!!!