10. januar 2016

Årets første prosjekt !

Var å male furu kommoden, som var hentet ned fra Villa Helena, den pleide å stå i soveromsgangen her, og hadde nå blitt flyttet til soverommet vårt her i Bolsena boligen vår, som kalles ørneredet (ja, jeg vet, oss og navn.....):


De som har fulgt med her en stund, husker kanskje den antikke kommoden, som ble tatt ned fra Norge, pusset opp i Montefiascone....vel, den skulle sto her istedenfor (unnskyld rotet, men Villa'n er pt.t stengt, så mer stylet bilder må tas når vi åpner opp til påske):


Jeg  rigget meg til i trappoppgangen her, og fikk malt 3 strøk på den:


I helgen fikk jeg den endelig på plass, før og etter:


 Jeg fikk og litt etterlengtet mer plass....så da ble det full opprydding i undertøy skuffen og sokker og strømper, brått var en pose full - med undertøy som kunne kastes.


En god følelse å få alt på plass igjen ! Har dog en skuff ledig....tro om ikke garn og strikketøy skal få plass i den ?

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Følelsen som kommer når et prosjekt er ferdig er ubeskrivelig god. Jeg for min del er ikke veldig glad i trehvite ting, om det ikke er edeltre da og skjønner godt du ville male. Vi har og en eldgammel ubehandlet kommode på gangen som jeg ønsker å kvitte meg helt med, men mannen er av en annen oppfatning.

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Looks fantastic, can hardly believe it is the same chest of drawers! Good idea to keep a drawer for all your knitting projects!
I recognise the picture...like the one I have in the guest room!