12. desember 2015

Etterlysning....

.... av vinneren, av julegaven ! Se innlegg igjen her !

Kan ikke se jeg har mottatt mail fra deg?
Jeg hadde ønsket å få sendt skjerfet til deg FØR jul ;)

Send meg mail med navn og adresse til:  leievillahelena@gmail.com

Da tennes lysene i vinduet mitt...


.... og årets første ribbe skal nytes....noe som min kjære har æren av, dette er hans bidrag til å lage middag, og vet du hva? Han får alltid sprø svor !

Han kan ikke skjønne hva det maset om sprø svor er for noe...? he he h


God helg alle sammen !

Det er så koselig å være hjemme igjen i Norge, mangler bare litt snø, så er det skikkelig jul !

Imorgen er det å besøke julemarked på Hvasser. Ja, Elisabeth, da tror jeg du vet hvor jeg skal ;))

4 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Heldige dere som skal spise ribbe i kveld. Kjenner nesten lukten hit til Gardermoen. Jeg venter på fly hjem. Har vært i Oslo på dagstur og førjulskos med Studenten i byen. Mye kos og lite handel.

Anonym sa...

Oj, her har det visst skjedd en feil, for mail har jeg sendt;) Men den har da tydeligvis ikke nådd frem til deg så jeg sender på nytt med en gang.
Ha en fortsatt god helg!

Anonym sa...

Hei igjen. Det ser ikke ut til at mailen til deg kommer igjennom, men jeg har sendt deg mld på Instagram:-)

Elisabeth sa...

Å jaaa, jeg vet hvor du har vært på julemarked. Har gode minner fra den dagen vi fletta piletrær der. Et spesielt hyggelig sted.
Den ribba så jammen fristende ut, Helen. Denne tiden på året har mye godt å by på, du ;)

Ha en ny, god uke, kjære du.

Stor klem fra Elisabeth