31. desember 2015

Årets siste dag !

Ble det en tur til nærliggende by, Orvieto. Hvor vi skulle på konsert kl. 15.00 idag. Skulle høre på en Danilo Rea spille en jazzet utgave av Beatles og Rollings Stones låter på piano. Fant ett klipp av han på youtube, hvis du vil høre ?

Men, først en lite tur rundt i byen som koker:



Hvorfor så mye folk her nå? Umbria Jazz, starter opp 30 desember til 3 januar. Så denne byen er populær å feire nyttårsaften i:


Et lite julemarked var på plass....ennå.... Hvor vi stoppet opp hos denne søte damen her, som sydde og strikket barneklær.

Min kjære er bestefar til en liten prinsesse, som fyller 2 år i løpet 2016. Alltid moro å kjøpe kjole til småfolk Se bare denne søte her:


 Ja, den blå med hjem ! Dog den røde liggende på bordet også var veldig søt, ble den der og da veldig "juleaktig" og hun har ikke bursdag i desember ! Så blått ble det denne gangen, dog den pakkes inn i julepapir...he he he


Da takker jeg alle dere som har kikket innom her, og en spesiell takk til alle hyggelige kommentarer jeg får, settes veldig pris på ! Takk til min kjære mann, som bidrar med bilder av meg, som dere her ser skyggen av:



Da skåler jeg inn det nye året - i prosecco selvsagt ! Hva har du i ditt glass tro?



Godt nytt år - buon anno - happy new year !

2 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Alltid kjekt å følge med på dine turer fjærn og nær, Helen. Jeg har hatt bloggen min siden slutten av januar 2010 så det er snart 6 år og vi har vel "kjent" hverandre nesten hele den tiden. Jeg skal på jobb i morgen tidlig så til pinnekjøttet blei det vann og er liten akevitt. Vi spiste litt tidlig i kveld siden vi er alene. Det blir nok et halvt glass bobler ved midnatt.

Ønsker dere et riktig godt nytt år og hyggelig feiring i kveld.

vimza sa...

Riktig godt nyttår til deg Helen.
Det er en fryd å følge innleggene dine, dessverre har jeg vært litt dårlig på å kommentere i det siste, men det SKAL det bli bedre og mye mer av i 2016 :)
Ser ut til at du fikk en kjempefin inngang på det nye året:)
Her gikk det i vin og denne gangen fra spania faktisk men det var visst så bra til kalkunen :)