2. desember 2015

....and the winner is........

Da har jeg kost meg veldig, med alle hyggelige kommentarer fra dere, artig at så mange av dere også er så glad i Italia, vel...det ante meg jo :)

Så til hvem som får seg en førjulsgave, vel det ble deg Anonym, med følgende kommentar:



Anonym Anonym sa...
For en fin gave, det hadde vært fantastisk gøy å vinne! Jeg er innom bloggen din jevnt og trutt, men er generelt dårlig på å kommentere. Men når en sjanse som dette byr seg!! Liker bloggen din, du skriver så fint og underholdende om det du opplever. Ønsker deg en fin ny uke!

Jeg trenger navn og adressen din, som du kan maile meg på følgende adresse:

leievillahelena@gmail.com

Så kommer skjerfet snart til deg i posten !

Takk for alle deltagelser, så hyggelig å "høre fra dere alle sammen" ! 

3 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Gratulerer til vinneren som jeg er helt sikker på at blir kjempefornøyd.

Anonym sa...

Oj, dette var utrolig koselig - at jeg vant den flotte gaven! Heldige meg og tusen takk!! Mail kommer☺

Laila sa...

Gratulerer 🎁