8. november 2015

Pakket og klar !

Er da bilen min, som vi skal kjøre ned til Italia med denne gangen:


Som tidligere nevnt i ett innlegg, har jeg kjøpt med meg en antikk kommode fra 1880-tallet, som skal til Villa'n vår, og mye mer, som du ser, til og med ett stort maleri, og ett nytt gulvteppe til boligen vår i Bolsena/Castello'n:


Til og med benplassen min, ble brukt, her med en liten vertinne gave og skift.....


Vi skulle starte turen vår, med å besøke fine blogg venninnen min i ........... fortsettelse følger !

5 kommentarer:

Fru Tunheim sa...

Her hadde dere jammen fått inn mye, gitt. Hjelpes...fikk DERE plass? Ja,ja..vet jo dere kom trygt frem og teppet på plass. Ser bilen din er lys inni. Det liker jeg.

Bente sa...

Ha ha. Ja nå er jeg spent på fortsettelsen vettu

Monica Gullesen Hansen sa...

Bare kjøkkenbenken som står igjen ;o)
( fritt etter et engelsk "saying")

Anonym sa...

Yes...I agree: "everything but the kitchen sink" just about place for you both in the front seats!!!

Jorunns hobbyblogg sa...

Litt av en pakking ..... Som jeg skulle ha gjort det selv, må så klart passe på når muligheten byr seg
Har jo setter biler med komoder og lignende på taket i Italia, det er skummelt


...så tipper jeg at du ikke kjører bilen tom når den en dag skal til norge igjen?
Jorunn