19. november 2015

Mitt neste prosjekt !

Er å male denne kommoden her, som har blitt flyttet ned fra Villa Helena, til soverommet vårt her på Ørneredet:


Den skal males hvit, for å matche møblene her inne, som alle er hvite, mot lyselyseblå vegger. Fargebomben her, er den kule Missoni puten min, bursdagsgave fra min venninne, og jeg elsker den !

Har stripete blå gardiner, så da jeg fant denne esken hos Home and Cottage i Tønsberg, sto det jo navnet mitt på den:



Eller, som min kjære sa, da jeg kom ut med den (for han ventet i bilen):

-  jasså, fant du noe som minnet deg om Missoni igjen ?

Og som du ser, her pakkes sommer skoene mine bort (fikk faktisk plass til alle sommer sko her, så jeg kan ikke ha så mange sko?)! A
ngrer nesten på at ikke jeg kjøpte flere.... Så praktisk er den !

Her skal det derimot pakkes en liten reisekoffert, ut på tur...kun en liten tur, med 1 overnatting, sender kort...todeloooo

4 kommentarer:

Monica Gullesen Hansen sa...

Å det er så lekkert med Missoni "striper"
Den kommoden er jo ett funn. Jeg er så lei av alle "ikeatyp" kommoder som ikke overlever bruk. Alle de solide gamle med treskuffer koster jo en formue, men det lønner seg nok i lengden.
Den som hadde funnet noe brukt er heldig.

God tur :o)

Fru Tunheim sa...

God reise, Helen! Og bokser/esker er genialt til oppbevaring og når de er så pene i tillegg, er det et funn.

Jorunns hobbyblogg sa...

Kjøpte du to komoder? Eller bytter du om? Litt forvirret jeg .... :)
Denne blir fin med hvitmaling, helt klart, og har du bestemt deg for de stripene må du bare gjøre det 100% det er helt klart

Like ved Pantheon er det en hel butikk med de stripene .... Og noen supernydelige håndkle ( nesten gratis ....,, not)

God tur, gleder meg til postkort
Jorunn

Anonym sa...

I see that you have the same picture on your wall as I have in the guest room...love it!