13. november 2015

Kommodens framgang....

.....så da slik ut, etter et par dager. Fullstendig pusset ned, og det for hånd:


Han har gått over alle skjøter, og limt på nytt der det trengtes:


Han ville så gjerne få lov til å beise skuffene innvendig også, noe jeg først sa nei til - at dette trengtes da ikke. Men, det var inklusiv i tilbudet så det ville han gjerne få gjøre.

Be my guest, tenkte jeg, så skuffene blir beiset innvendig også.


Tenker dette blir bra ! Skal være ferdig tirsdag til uken, til da GOD HELG fra Italia !!

Siste oppdatering, her nå med første lag med olje på seg...og fargen anes, regner med du fikk med deg "David" statuen til venstre her? Kanskje noe jeg burde ha i hagen min ?


3 kommentarer:

Sylvia sa...

Hei Helen
Nå har jeg altså lest meg opp på flere innlegg her inne. Merkelig at jeg ikke har sett dem før nå!!!!
Men jeg har koset meg med fine innlegg, om alt hva dere har opplevd i det siste.
Må si dere hadde full bil hjem til Italia.
Den kommoden kommer til å bli så fin!!! Han er sikkert kjempeglad for jobben, og han kan nok jobben sin også.
Det fine skjerfet du fikk av Bente, som hun hadde strikket til deg, er et " Michael Kors" skjerf. Husker det var veldig in å strikke i fjor, tror jeg det var.
Om du kommer på besøk til butikken nå, går du faktisk på rød løper!!!! Velkommen skal du være, min venn.
God helg, Helen.
Stor klem

Elisabeth sa...

Så fint den blir. Moro med dyktige håndverkere.
Håper du legger ut før og etter bilder, Helen.

God helg, kjære du. (Jeg snupper straks avsted til jobb)

Elisabeth sa...

Og du, skulle gjerne tatt ei runde i butikken til han antikvitetshandleren forøvrig ;)