12. november 2015

En nydelig høst...

...vi møtte på i Bolsena, og i slikt vær er det jo bare en fryd tømme bilen !

Det var litt logistikk her, med ting og tang som skulle til Villa'n. Båtting som skulle lagres i annekset, noe glass og en lampe som skulle til Falkeredet, nytt teppe og gardinger + mer som skulle til vår leiligheten Ørneredet, og ett sett med varmekabler som skulle til Haukeredet !

Joda, her var det bare og være nøye, så vi finner igjen alt til våren !


Samt kommoden er levert til overhaling i Montefiascone. Her hadde vi funnet en antikk handler som også drev med reparasjoner osv. Så han ventet oss......


Kunne fortelle at den hadde nok blitt pusset på en gang siden 1880-tallet, da lakken var syntetisk (fy, og fy), og selvsagt måtte den fjernes.


Faktisk skal kommoden pusses helt ned, så denne skal bli fin, det har han lovet meg, og det til en god pris til og med !



Gjett om jeg er spent, skal innom der om ett par dager for å se hvordan dette foregår.......

1 kommentar:

Fru Tunheim sa...

Den blir nok flott etter overhalingen, kommoden. Og du, menn og butikker passer bare rett og slett ikke sammen. Sånn er det bare og jeg må innrømme at jeg lurer litt når jeg ser menn dilte etter fruen/kjæresten/venninnen rundt om i dameklesbutikker. Jeg vil absolutt ikke ha med min mann. God helg til dere.