14. november 2015

Det går i blått om dagen!

Ikke bare på klesfronten og interiøret, denne gangen til Ørneredet vårt i Castello'n her i Bolsena.

Min kjære satte opp mine nyinnkjøpte gardiner på fredagen, kjøpt hos Home and Cottage i Norge, i en vakker blåfarge, stoff: fløyel.



Teppet her måtte jeg jo ha ! 

Sto jo Missoni på hele teppet, niks det er ikke fra selve merket, men når til og med min kjære sier:

"Det ligner da på sånn Missoni du liker, Helen" !

Ja, da måtte det kjøpes inn til ørneredet !


Volia - alt på plass og klar for lørdags underholdningen på TV:





4 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sa...

Helt perfekt
Jorunn

Elisabeth sa...

Så fint det ble!
Jeg er også svak for blått, spesielt i disse mellomnyansene.

Fin ny uke, kjære du.

Anonym sa...

Looks so lovely...!!!

Anonym sa...

PS....I love the "Missoni" pattern, of course!