4. november 2015

Bedre sent enn aldri ?

Fikk jeg av min kjære, her om dagen.....ja, bursdagen min blir stadig markert gjennom året, noe som er veldig hyggelig syns jeg.

Men å få bursdags kortet mitt vel 3 mnd forsinket, er jo litt sent da.........


Jeg syntes jo det var litt rart, at min kjære ikke hadde noe bursdagskort til meg på dagen. Men, som den gode konen jeg er, nevnte jeg ikke saken, da jeg mottok 29 printet ark om cruiset som var bursdagsgaven min.

Men, altså da vi var hjemme i Norge nå sist, hadde min kjære funnet igjen kortet, på kontoret, blant masse papirer på pulten sin der.......og glad og fornøyd kunne overgi meg kortet som synger for meg:


Bedre sent enn aldri, må vel gjelde her ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Better late than never...as we say in English! Lovely card!